menu
person

13:01
В Україні зростає попит на самоскидальні кузови на азійських вантажних шасі

В Україні зростає попит на самоскидальні кузови на азійських вантажних

Вантажні автомобілі з саморозвантажувальними кузовами називають самоскидами. Вони можуть мати один напрямок розвантаження або декілька. Наприклад, будівельний вид самоскидального кузова як правило розвантажується назад (так само є вантажівки із заднім розвантаженням, що застосовуються для кар’єрного видобування), а сільськогосподарський самоскид, так званий зерновоз для доставки збіжжя та олійних культур, – може мати два чи три напрямки розвантаження: прямобортний кузов нахиляється назад та направо (або наліво) або в нього є універсальне розвантаження на всі боки. Кузови, що мають борти, які відкидаються, та тристоронній тип розвантаження, використовуються на об’єктах ЖКГ. 

Самоскид в Україні

Для яких видів бізнесу потрібний самоскид в Україні?

Такий від спецтехніки завжди є затребуваним в таких галузях економіки:

  • Будівництво доріг та будинків
  • Видобуток у кар’єрах
  • Житлово-комунальне господарство
  • Агропромисловий сектор.  

Замовити та купити самоскид в Україні можна як готове рішення (усі виробники вантажної автотехніки виготовляють типові самоскидальні кузови найпоширеніших конфігурацій та габаритів), або звернутись до виробників спеціальної техніки, які зроблять для вас таку кузовну надбудову, що якнайкраще відповідатиме потребам бізнеса та враховуватиме особливості галузевої специфіки.

Один із провідних виробників самоскидальних кузовів в Україні – це виробничо-комерційне підприємство «Техкомплект». Починаючи з 2020 року, кожний третій новий самоскид українського виробництва випускає саме Завод Спецтехніки Техкомплект, використовуючи для монтажу самоскидальних кузовів як базові сумісні вантажні шасі всіх відомих світових виробників. 

Продажа нових самоскидів в Україні

Власне виробництво саморозвантажувальних кузовів, що мають тристороннє розвантаження, розпочато ще в 2012 році. Спочатку як базові використовувались шасі наступних вантажних брендів:

  • IVECO Daily
  • ГАЗ (-3309, GAZON Next) 
  • МАЗ-4371.

Мінімальна повна маса (GVW) базових вантажівок від цих торгових марок давала змогу забезпечити вантажопідйомність кузова 4-5 т. Потім в асортименті з`явились інші моделі з вищим значенням GVW, тому вдалось збільшити кількісне значення основної характеристики кузовної надбудови – вантажопідйомність досягла спочатку 6–6,5 тонн, а потім доросла і до 10 тонн. Вантажівки білоруського та російського походження в Україну наразі не завозяться, тому їх місце зайняли аналоги китайського походження від TM FOTON, DONGFENG, JAC тощо. На ціну готової вантажівки впливають вартість базового шасі, а також вантажопідйомність та об’єм кузова. Габарити кузова впливають на його місткість, аби підвищити об’єм кузова, потрібно збільшувати довжину та висоту кузова: довжина зросте, якщо обрати базове шасі з великою колісною базою та монтажною довжиною рами, а ось висоту кузова підвищити можна шляхом встановлення додаткових надставних бортів.

Окрім вже найпопулярніших моделей з універсальним, тристороннім розвантаженням, завод в 2022 році почав власне виробництво зерновозів з вантажопідйомністю від 12 до 20 тонн, що мають кузови з правим та заднім розвантаженням, які розраховані на завантаження збіжжя та олійних культур в об’ємі від 20 до 35 кубометрів. 

Категория: Разное | Просмотров: 117 | Добавил: aleksanya9393 | Теги: самоскидальні кузови | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar